hoe kan je nou een goeie tafeltennisser worden?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik zit op tafeltennis en daar zijn ze altijd veel beter dan mij hoe kan ik nou beter worden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

Het zal deels talent zijn en deels door veel te oefenen. Als jij maar bijvoorbeeld één keer per week op de club traint, terwijl iemand anders misschien een paar keer per week oefent, dan zul je snel zien dat de ander beter wordt.
Als je nog niet veel traint, probeer dan tijd vrij te maken om dat wel te doen. Train regelmatig ook met iemand die beter is dan jij. Die kan je dan wat tips en trucs aanleren.
Succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Anderen zullen er meer aanleg voor hebben. Maar met veel oefenen kan je ook een eind komen. Met tafeltennis is het niet anders dan: waarom zijn sommige beter in turnen dan anderen? Waarom zijn anderen beter is Geschiedenis dan anderen? Maar als je veel oefent, vraagt aan die 'betere' of ze nog tips of trucs hebben, misschien wat op het internet surfen en filmpjes bekijken. Dan kan je een eind komen! Succes