ik wil van op afstand (+- 300m) 4 functies aan/uit schakelen met afstandsbediening. Wat kan ik daar best voor gebruiken?

in rust moeten contacten uit staan

Toegevoegd na 14 uur:
"probleem" situeert zich in de hobbysfeer

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is het voor professionele doeleinden of voor huis, tuin en keukengebruik?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Lastig, stel je vraag eens op www.circuitsonline.net. Daar zitten een flink aantal elektronica nerds die je waarschijnlijk wel verder kunnen helpen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kijk hier eens. http://www.intellihome.be/nederlands/andere/zoekresultaat?zk=marmitek&gclid=CJTtsabAwLkCFcRQ3godok8AGQ

Antwoorden (1)

Al eens aan gedacht om in een winkel van modelvliegtuigen te gaan kijken.
Die hebben heel zeker een radiobesturingssysteem dat voldoet aan je eisen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb daar inderdaad al eens aan gedacht, maar waar vind je in regio Roeselare zo'n winkel die groot genoeg is om dit te hebben?? Graag had ik voldoende en accurate uitleg gekregen zodat ik eventueel via internet iets kon bestellen. (Conrad?)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mja, lijkt mij een goed idee.
Ik denk onder de afdeling hobby/modelbouw/afstandsbedieningen dat je wel het nodige zal kunnen vinden aan een schappelijke prijs.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sorry link vergeten
http://www.conrad.be/ce/nl/category/SHOP_AREA_19785/Afstandsbedieningen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Daar kom ik niet echt verder mee, vanwege bomen en bos weet u wel. Ik had gehoopt dat iemand mij een bepaald merk of type ontvanger kon aanwijzen die electronisch of mechanisch open/gesloten contacten had.
De meeste zijn uitgerust om met servootjes te werken hé.