Zijn er meer zenders waar ik de hengelsport bekijken of moeten wij het doen met het half uurtje op de zondag morgen?

Ben benieuwd of er nog andere zenders zijn die met enige regelmaat vissport laten zien. We zijn met zoveeeeeeel sport vissers!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

Buitenlandse zenders zoals Animal Planet en National Geographic hebben ook programma's gewijd aan de hengelsport. Het gaar daarbij wel iets spectaculairder aan toe dan op vis-tv.
Tegen betaling is er online-fishing tv (zie in bron 2)
Vlaanderen kent het programma Jacht en visvangst. Uitzendingen zijn gratis online terug te zien. zie bron 3.