wat verdient een fitness coach per uur?

ik zou wel graag een opleiding willen volgen voor fitness coach maar wil wel weten hoeveel je dan ongeveer verdient per uur.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
1.3K

Antwoorden (1)

Ligt eraan wat je werkzaamheden zijn. Groepslessen krijgen meer betaald dan "in de fitness" rondlopen.

Personal trainer hangt af van of je het voor een bedrijf doet of dat je zelfstandig doet. Onafhankelijk kan je opzich wel uitgaan van een ondergrens van een euro of 30-40 per uur en toptrainers zullen tussen de 60-80 euro per uur of meer vragen.