Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

no explode 2.0 hoeveel water met hoeveel schepjes?

Hoi ik heb een vraagje, ik gebruik nu al 2 maanden no explode 2.0 De nieuwe versie hier van, bij de vorige las ik dat je 600ml water met 3 schepjes doe.. maar ik doe nu bij deze omdat het wat sterker is 1 schepje met 250ml water.. Weet iemand of je hier ook gewoon 3 van kan nemen of is dat te gevaarlijk?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

beoordeel je tolerantie nogmaals.

Gebruiksaanwijzing: Als je tolerantie voor dit supplement bepaald is, mix 1-2 scoops met 150-360ml koud water en consumeer 30-45 minuten voor aanvang training. Indien gewenst, voor een maximaal effect gebruik je nog een 3e scoop minimaal 3 uur na de eerste 2 scoops. Neem niet meer dan 2 scoops per keer en overschrijd niet 3 scoops per dag. Gebruik ongeveer 150-180ml water per scoop poeder. Varieer in de hoeveelheid water om de gewenste smaak en zoetigheid te bepalen. Voor maximale resultaten dien je het supplement op een lege maag te nuttigen (minstens 2 uur na een maaltijd of 1 uur na het drinken van een eiwitshake).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding