Bestaan er tweepersoons zonnebanken? Zo ja, welke zonnestudio heeft dit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
8K

Het beste antwoord

Nee die bestaan niet.
Jammer he,
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee er bestaan mijns wetens geen tweepersoons zonnebanken. Wel heb je in veel zonnestudio's een zonnehemel met matrassen waar je met meerdere personen tegelijk kunt zonnen. Ook in zwembaden en welness resorts heb je dit vaak.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is niet waarschijnlijk dat er zonnebanken zijn waar je met twee personen tegelijk op kunt liggen. Een zonnebank is om rondom te 'bruinen' en als er iemand naast je ligt zal die de straling van de lampen in de weg liggen en dat geldt natuurlijk ook andersom.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb er nog nooit van gehoord. Ik moet er ook niet aan denken want ik heb geen behoefte aan gezelschap als ik op de zonnebank lig. Maar je zou er 2 tegen elkaar aan kunnen zetten, dan heb je een tweepersoons zonnebank. Je kunt ook gezellig met z'n tweetjes op een tropich eiland op het strand gaan liggen.......heel gezellig ( maar helaas ook prijzig)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze lijkt me net groot genoeg, als je elk met 't hoofd een andere kant uit gaat liggen. Maar een studio waar ze extra brede banken hebben, ken ik niet...
Er is wel een CenterParcs waar gewoon hele rijen mensen naast elkaar liggen te zonnen (met een meter tussenruimte o.i.d.)... In een aparte hoek van 't gebouw. Allemaal zonder tussenwanden, maar wel individuele 'bedden'.