waarom stopt een bubbelbad om de zoveel tijd met bubbels geven. waarom blijven de bubbels niet continu?

vaak in de zwembad als ik naar de bubbelbad ga. moet ik altijd wachten dot dat de bubbels weer komen. why?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
3.4K

Antwoorden (3)

ieder zwembad is weer anders. bij mij in de buurt hebben we twee van die warme badjes. 1 met bubbels en 1 zonder.
ik denk dat er bij jouw zwembad de bubbels af en toe uitgaan voor de mensen die niet van die bubbels houden en die willen rustig in het water zitten.
het kan natuurlijk ook de stroom zijn die ervoor nodig is om die bubbels te produceren. stroom kost ook geld
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cryofiel
12 jaar geleden
Nee, je moet het bubbelbad uit wanneer er geen bubbels zijn. Zolang er geen bubbels zijn, mag je er ook niet meer in.
In sommige zwembaden bubbelen de baden een tijdje en stoppen daarna ook weer voor een aantal minuten.
Waarschijnlijk om er zo voor te zorgen dat mensen sneller ook weer uit het badje gaan, zodat iedereen op zijn of haar beurt erin kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een aan- en uitschakelaar werkt niet bij grote groepen mensen. Mensen zouden het badje uit gaan zonder het bubbelen uit te zetten. Het is een extra stroom kostende bezigheid, dat bubbelen. Door het om de paar minuten te laten stoppen, worden de kosten van elektriciteit beperkt in de perioden dat er niemand van het bad gebruik maakt.