Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Met welke app kan je zien hoeveel kilometer je hebt gerend?

Ik wil dus beginnen met hardlopen en zoek een handige app waarmee je kan zien hoeveel kilometers je loopt (in een bepaalde tijd). Het mag een app zijn uit de Android market maar ook uit de Apple Store.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
5.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Android: Looptijden is wel goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Nike gps app
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sportstracker en Endomundo zijn voor beide platformen heel goed. Vooral Sportstracker heeft er ook nog een hele uitgebreide site aan gekoppeld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn persoonlijke favorieten zijn Runkeeper en Strava.

Toegevoegd na 1 minuut:
Runkeeper houd je tijdens het sporten opbde hoogte (je kunt bijvoorbeeld instellen dat om de kilometer wordt gemeld hoeveel kilometer je hebt gelopen).
Strava doet dit niet, maar is wel mooi vormgegeven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
RUnkeeper bevalt mij er goed in combinatie met de trainingsprogramma's die de app aanbiedt.
Voor afstand meten in combinatie met tijden en gemiddelden gebruik ik Open GPS Tracker op Android.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou je Sports-Tracker aanraden.
Dit is een gratis app die te krijgen is in de stores van Apple, Android en ook van Nokia.

Er zijn verschillende sporten voorgeprogrammeerd, o.a. hardlopen, fietsen, mountainbiken, wandelen en skiën.
Kies je sport, druk op Ok en ga lopen.

Na afloop stop je de app en kun je je prestatie ook direct uploaden naar je eigen account op de site van Sports-tracker. Hier heb je dan ook al je sport prestaties bij elkaar staan.

Naast de afstand wordt ook de tijd geregistreerd, verder de hele route (die je dan ook op een kaart kunt bekijken), maximum snelheid, (geschat) calorie-verbruik en hoogtemeters die je al dan niet gemaakt hebt.

http://www.sports-tracker.com/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding