Een voetbalreis naar Chelsea in Londen boeken incl. ticket-vlucht-hotel is gigantisch duur. Wie weet waar ik het best losse tickets kan boeken?

Onze zoon is al heel lang Chelsea-fan. Voor zijn 16de verjaardag willen we hem en zijn vader naar een wedstrijd laten gaan van Chelsea, inclusief 1 of 2 hotelovernachtingen. Georganiseerde voetbalreizen inclusief ticket-hotel-vlucht zijn erg duur. Veel vluchten gaan op maandag terug en dan moet hij naar school. Wie weet waar ik (zo goedkoop mogelijk) losse kaartjes kan boeken, of eventueel een hotel in de buurt in combinatie met kaartjes?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
1.9K

Het beste antwoord

Voor een goedkoop verblijf zou ik voor een hostel gaan. Die hebben goedkope kamers, maar het is nog goedkoper om op een dorm te slapen. Dan slaap je vaak met zijn vieren of zessen (hoe meer, hoe goedkoper). Voor 1 nachtje ben je dan ongeveer 40 pond kwijt voor 2 personen, maar het kan ook voor minder! Via de diverse websites (ik heb 2 sites bijgevoegd als voorbeeld) kun je reserveren. Er staan vaak reviews bij zodat je kunt zien of het iets is.
Voor het vervoer in de stad, kun je het beste het openbaar vervoer gebruiken. Dat is het goedkoopst en efficient. Let er wel op dat je in de buurt van je accomodatie kunt opstappen.
Voor vervoer, ik weet niet precies waar je woont. Maar vliegen is een optie, maar niet echt super goedkoop (zeker 400 totaal). Met de trein kun je goedkoper uit zijn, mits je ruim op tijd boekt, vroeg of heel laat reist of gebruik kunt maken van een aanbieding, kun je zeker op de helft van de prijs komen. Daarnaast is jouw zoon nog maar 16 en reist hij nog met korting. Mocht je nog een voordeeluren kaart of zo hebben, dan krijg je extra korting op het Nederlandse traject.
Helaas kan ik je niets zeggen over het kopen van voetbaltickets.
Ik ben tijdens mijn vakantie in Londen diverse Nederlanders die op deze manier gingen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Losse kaartjes voor een wedstrijd kun je kopen op bijvoorbeeld ViaGoGo (zie bron).

Hotels en vluchten kun je op verschillende vergelijkingssites kopen, hier ook een voorbeeld in bron.