hoe leer je een hond skateboarden?

wie kent het filmpje niet van de engelse bulldog? :) hoe kan je je hond dit leren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
3.3K

Antwoorden (2)

Je zet hem op de plank en gaat het zelf ook voordoen, dus samen spelen. Als gij het leuk vindt zal hij het gaan nadoen en uiteindelijk uit zichzelf. Hij doet het alleen als hij er lol aan beleeft en jij hem er , vooral in het begin, goed voor beloont. Dus haal lekkere snoepjes voor hem.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet je hond elke dag met een skateboard laten spelen en het zelf ook voordoen. Maar ik vrees dat het per hond afhankelijk is of hij het leuk vindt of niet. Toch maar investeren in hondenkoekjes of ander lekkers.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel , leuk filmpje ook, hoop dat het lukt