Kun je dunne polsen trainen breder te worden?

Ik ben 34 jaar en heb vrij dunne polsen. Ik vraag mij af of je polsen nog kunt trainen breder te worden. Kun je botten breder laten worden of moet dat echt komen uit groter wordende spieren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
1.7K

Het beste antwoord

Nee, er is eigenlijk niet zoveel wat je eraan kunt doen. Je polsen zijn niet veel meer dan gewrichten, pezen en botten. Echt veel spiermassa zit er niet.

Ik heb zelf ook vrij dunne polsen en heb ook nog niks gevonden helaas.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Helaas, dat gaat niet. Hoe dik je polsen zijn is een combinatie van erfelijke eigenschappen, botdikte, en hoeveelheid lichaamsvet. Alleen door in het algemeen dikker te worden kun je ook dikkere polsen creëren. Maar dat zal je bedoeling niet zijn!
Amadea