Wat zijn leuke gratis/goedkope dingen om te doen?

Het hoeft niet heel apart te zijn ofzo, bijvoorbeeld picnicken is ook erg leuk alleen het weer werkt niet echt mee. Dus het moet gratis of goedkoop zijn, mogelijk in dit weer en het is voor mij en mijn vriendin (12 & 13 jaar.)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
1.3K

Het beste antwoord

- Ga lekker samen wandelen. Neem een fototoestelletje mee en ga lekker gezellig samen foto's maken.
- Samen een film kijken!
- Ga samen iets lekkers maken. Een cake/taart/o.i.d.
- Ga elkaar make-uppen.
- Speel gezelschapspelletjes.
- Samen muziek luisteren/dansen. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

bos wandelen vind ik zelf heel leuk.
gewoon kaplaarzen en regenjas aantreken en de bos in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lekker in de bieb gaan zitten en leuke boekjes doorkijken

DVD's lenen en die thuis bekijken, met popcorn en cola

Bij de Kringloop rondneuzen

Die leuke hond van de buren een keer uitlaten als het mag

Aan je hele familie gelezen tijdschriften vragen en die gaan lezen. Of er een collage van gaan maken. Scheuren, knippen, plakken.

Vragen in het verzorgingstehuis of je een praatje mag maken met wat bewoners in de koffiezaal.

Al je foto's gaan inplakken die nog los in die schoenendoos zitten.

Lekker tutten met make-up

Bij een van jullie thuis iets lekkers gaan bakken.

Op je kamer dansen op jullie muziek

Veel plezier!

Toegevoegd na 2 minuten:
En google eens op gratis
Misschien zit er iets bij.

Ook leuk. Grote pindanotenslinger rijgen voor de vogeltjes op het balkon/in de tuin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vliegtuigen spotten op schiphol
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1 - Filmpje kijken thuis

2 - Bijelkaar logeren

3 - Zwemmen, meestal vrijgoedkoop

4 - een sport beoefenen die jullie beiden leuk vinden!

5 - Lopen,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wandelen in de bossen. Met een goedkoop buskaartje naar een stad en daar lekker winkels KIJKEN. Koekjes of taartjes of brood bakken.