zijn er zwemverenigingen voor open water zwemmen?

Dit lijkt me erg leuk om te doen, dus vroeg ik me af of daar een zwemvereniging voor is. Zodat je traint met anderen, en samen met anderen zwemt. en als het bestaat is het ook in groningen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
1.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar heb je in Nederland niet echt veel aan denk ik :p In de 4 zomer maanden zijn er 2 te koud en dan zul je van de overgebleven 2 maanden net zien dat de zwemlerares 1 maand vakantie heeft en toevallig gaan jullie die andere maand op vakantie :p en als het weer het dan toch een keer toelaat gaat het plots onweren. En als het contributie geld gewoon betaald moet blijven worden, ben je helemaal de pineut ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
lol
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vroeger kreeg je gewoon zwemles in de grote westeinderplas bij Aalsmeer tussen 1 april en 1 okt. Gelukkig is alleen mijn broer de l*l geweest hahaha
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Rena Het hoeft niet warm te zijn hoor, Kan ook zwemmen met een wetsuit

Het beste antwoord

Ja, er zijn verenigingen die aan open water zwemmen doen.

Hier een link met daarin de verenigingen in Nederland.
Ik kon er zo gauw geen in Groningen vinden (maar Beilen ligt niet te ver van de grens van de provincie Groningen, toch).

http://noww.nl/node/14267
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord, en inderdaad beilen is goed te doen