Waarom is Call of Duty zo'n groot succes?

Ik speel zelf ook vaak Call of Duty, maar wat is er nou zo verslavend aan? Ik heb nu al weer zin in Modern Warfare 3.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (4)

Je hebt een doel in het spel. Bijvoorbeeld titles halen en de prestige in gaan en het is onwijs leuk door de mooie graphics.en je kunt met vrienden in een party gamen. Of wist je dit al hè thijs?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb Blackops tot vorige maand bijna dag in dag uit gespeeld, en het komt me nu letterlijk de strot uit!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
CoD4 all the way
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Idd cod4 is de beste. De andere mogen er ook wel zijn :)
Whaha om de mooie graphics moest ik even lachen, wil je mooie graphics ? Wacht op battlefield 3 :-) maar om je vraag te beantwoorden. CoD games worden het meest verkocht aan fanboys, die kopen namelijk alles wat met CoD te maken heeft, ook is het niveau (de online moeilijkheidgraad bedoel ik daarmee) niet zo hoog en dat trekt nou eenmaal veel mensen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik neem aan dat je een battlefield fanboy bent :D maar ik denk dat cod niet zozeer veel verkocht wordt aan fanboys maar meer aan mensen voor wie cod bekent klinkt en battlefield oid minder
Call of Duty is naar mijn inzicht zo populair omdat veel mensen het spelen, en als mensen met hun vrienden willen gamen, hebben ze natuurlijk wel Call of Duty nodig. In mijn optiek is CoD zwaar overrated.. Als je er echt goed naar kijkt en over nadenkt: je haalt een killstreak van 5 ofzo en meteen kun je een overpowerde heli of vliegtuig oid uitzenden? Serieus? Bullshit toch? Zoals gezegd ligt de moeilijkheidsgraad ook nog eens erg laag. Daarbij is elk CoD deel bijna hetzelfde, nieuwe perks, die je extra overpowerd maken, nieuwe MP maps, van lage kwaliteit, Single Player verhalen om bij te huilen, de o zo irritante noob-tube, duizenden campers: oftewel, ga een echt spel leren, gooi je CoD weg want het is echt een schijtgame. Neem eens een voorbeeld aan Battlefield of Halo? Tsssk.