Kun je ook trampoline springen als sport zonder dat je daar allemaal acrobatische sprongen bij maakt?

Ik heb eens gelezen dat tramponine springen in opkomst is als sport, ik zoek het voor volwassenen maar heb geen idee hoe het heet en waar je dit zou kunnen zoeken, ik heb het niet gevonden bij turnverenigingen.
Ik heb geen tuin voor een eigen trampoline dus zoek ik het in verenigingsverband.

Toegevoegd na 1 minuut:
nu ik mijn eigen vraag nogmaals lees zie ik dat ik de vraag een beetje vreemd gesteld heb; wat ik bedoel is dat je als sport gewoon zelf lekker gaat springen en niet om maar zo mooi mogelijke sprongen te maken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

`Bossaball` is een trampolinesport voor volwassenen.

Toegevoegd na 6 minuten:
En voor kinderen .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet gewoon zoeken naar trampolineles volwassenen en woonplaatsen in je buurt. Dan vind je bijvoorbeeld deze site http://www.doscastricum.nl/trampolinespringen.html waar helaas wel een wachtlijst is dus je hebt wel gelijk geloof ik dat het in opkomst is.

Natuurlijk leer je daar meer dan een beetje op en neer springen maar dat gaat wel op je eigen tempo en jij beslist wat je wil.

Als je echt alleen maar een beetje wil springen is dat natuurlijk in verhouding veel te duur, misschien kun je het dan beter in een speeltuin ofzo doen (zoals de linnaeushof) of nog beter: zoek vrienden met zo'n ding.

Als dat allemaal niet lukt is het misschien toch beter om een andere sport te zoeken.