welke attracties zijn gesloten in de efteling als het regent?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
14.1K

Antwoorden (2)

De Vliegende Hollander, Piraña, Joris en de Draak, Python, Halve Maen, Bobbaan en D’Oude Tuffer zijn geopend wanneer de weersomstandigheden het toelaten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
voorzover ik weet is er niets gesloten
onze ervaringen zijn dat het ideaal is om op een regenachtige dag te gaan, omdat het véél stiller is waardoor je véél minder of bijna geen wachttijden hebt !

gaan met die banaan !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+
Regen is inderdaad geen reden om een attractie dicht te doen. Als het begint te onweren zullen er wel heel veel attracties sluiten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Meen je dat nou?
Ik ben een keer met m'n broertje naar de Efteling geweest en toen regende het bijna de hele dag en dat is echt veel minder leuk.
Wij liepen echt de hele dag te balen en die attracties zijn echt minder leuk als het giet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat begrijp ik wel, maar wij vergeleken het met een wachtrij van 2 uur en ...., maar het is natuurlijk wel een verschil of het de hele dag regent of dat er buien zijn!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja,dat is waar.
Toen wij gingen regende het de hele dag,en vaak hard ook,terwijl dat niet voorspeld was.
We zijn ook een paar uur eerder weggegaan dan de bedoeling was.
Echt zonde.
Dan wacht ik toch liever in de rij voor een attractie,al is dat ook niet echt leuk.
Ik heb wel gelijk weer zin in de Efteling!:)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
leuk he ! :)