Hoe lang is Cristiano Ronaldo?

ik wil best weten hoe lang Cristiano Ronaldo precies is want voor mij lijkt hij best wel lang ik gok dat hij tussen de 1,80 is en 1,90 maar weet niet precies weet iemand het?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
4.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zijn ego is in ieder geval nog vele malen groter dan de ruimte die hij fysiek inneemt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
och och och ipv van eens naar een wedstrijd van Real Madrid te kijken huppelt dit meneertje ook al achter de pro-barca-NOS aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik was al Barça fan van voordat Philip Cocu en consorten daar kwamen.
Kan ook best wel genieten van een wedstrijd van Real Madrid, maar met Ronaldo heb ik nu eenmaal niets op.
Als je ziet hoe vaak hij voor eigen kans gaat (en deze verprutst) terwijl een ander er beter voorstaat. En dan ook nog uitspraken doen als in deze link: http://www.parool.nl/parool/nl/3924/CHAMPIONS-LEAGUE/article/detail/2908883/2011/09/15/Ronaldo-Ik-ben-rijk-knap-en-een-geweldige-speler.dhtml Nee, dan heb ik mijn kotsbakje klaar staan. Ik geniet meer van mooi spel dan van spelers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cristiano Ronaldo speelt nu veel meer samen meneertje Barcelona.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in een van de champions league magazines(NOS) zegt Ronaldo zelfs dat messi de beste is, daar is niet eens iedereen het mee eens...

Het beste antwoord

Volgens zijn officiele site is hij 1.86 meter lang
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Cristiano Ronaldo is 1,84 meter lang. Goed gegokt dus!

Toegevoegd na 1 minuut:
Op verschillende sites staan trouwens wel verschillende letes zie ik. Deze varieren tussen de 1,82 en 1,86 m.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1,86. Maar ik begrijp wel waarom hij zo lang lijkt. Hij loopt en dribbelt altijd erg rechtop. Niet zoals anderen met hun hoofd gebogen.