Is alleen deze buikspier trainer voldoende om een plattere buik te krijgen?

Zie foto, Is deze voldoende om een plattere buik te krijgen? En kan je het ook fout doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (3)

dat is moeilijk te zeggen. Dat je er een strakkere buik van krijgt is absoluut waar. Alleen vet moet verbrand worden en dat kan door dieet en vet verbranding door oa ( cardio) daarbij kan je als je dus je buik strakker wilt deze gebruiken. Je kan het hiermee niet direct fout doen als je het gebruikt zoals het bedoeld is. Dus met je handen aan de stang en je rug op een mat ( plat) als je je benen omhoog doet weer oppassen dat je niet uit je rug gaat 'trekken' zodat deze niet overbelast.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nou buikvet moet je echt verbranden met bijv cardio fitness. je moet dit apparaat eigenlijk zien als een buikspieren apparaat dat als grootste voordeel heeft dat je het bijna niet fout kan doen ( uit je rug trekken) Wat jouw vet gehalte is en bmi zal je toch moeten weten. En als je naar een sportschool gaat ( voor cardio) ga dan wel naar een goede. die kunnen ook advies geven over wat jij wilt bereiken. en misschien begeleiden ze je ook...
Nee, je moet hem nl wel gebruiken om effect te krijgen!

Grapje natuurlijk, wat ik bedoel te zeggen is dat er altijd iets gebeurt als je dit apparaat zeer regelmatig gebruikt, ik zou zeggen minimaal 4 x per week. Het is echter van je beginsituatie (lees: hoe dik is je buik) afhankelijk hoe lang het duurt voor het verschil echt zichtbaar is.

Train je er 1x per week 5 minuten mee en snoep je vrolijk verder denk ik niet dat het verschil zichtbaar zal zijn.
Gebruik je hem heel regelmatig zou je buik zeker strakker moeten worden al is het niet voldoende voor een wasbordje. En het is een geduld zaak, 3 maanden mag je er zo voor uit trekken.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Summo,ik heb enorm gelachen om je grapje ;-)
Vond het wel jammer dat je zijn/haar reactie niet hebt gelezen dan had je geweten dat er al 13 kilo af is!
Summo
11 jaar geleden
ha nee, vaker. Je kunt het opbouwen maar uiteindelijk zou ik 3x50 (schrik niet) doen
Of 2x50 en 2x25 met je benen opgetrokken en opzij voor de schuine buikspieren.
Je bent al 13 kilo kwijt bent WOUW dan wil ik je in de eerste plaats hartelijk feliciteren,heel knap!!!

Ik denk dat je het losse vel niet alleen met dit apparaat weg kunt krijgen maar meer moet variëren.
Misschien kun je beter naar een sportschool gaan en daar onder begeleiding gaan trainen.
Uiteraard kun je het apparaat tussendoor ook nog gebruiken.

Ik wens je heel veel succes en hoop dat je over een aantal maanden nog trotser voor de spiegel zult staan ;-)

Groet vlindertje
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ha die heey ;-) Heb je toevalig om de één of andere reden een fysiotherapeut want dan zou je het die het beste om raad kunnen vragen.
Voor ons is het echt heel moeilijk.
Staat er iets over in de omschrijving van het apparaat en heb je hem al?
Als je hem verkeerd gebruikt kun je natuurlijk wel iets forceren.
Als je al een sportschool hebt en ze kennen je dan zou je het ook daar kunnen vragen, ze weten toch wel dat je terugkomt! Ben reuze benieuwd wat je gaat doen en of het je lukt hou je ons op de hoogte? Hoe dan ook nogmaals veel succes! Groetjes vlindertje
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In je eigen woonplaats is zeker makkelijker en ga je er sneller heen.
Als je het nu al voelt heb je zeker al lang geen buikspieroefeningen meer gedaan ;-) Staat er wel duidelijk bij hoe je hem moet gebruiken?
Als je hem 2e hands hebt kun je dat ook op internet opzoeken! Mag ik de onbeleefde vraag stellen hoe oud je bent?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de manier waarop je dit apparaat gebruikt is : je gaat op je rug liggen plat op de grond ( een dunne mat mag) dan pak je hem vast bij de handvatten en leg je hoofd op het kussentje ( handen zijn nu iets boven je hoofd naast je) draai je armen een beetje naar binnen en ga tegelijkertijd met je kin naar je borst. maar laat je rug plat op de grond. hou je kin op je borst ( 3 seconden) en ga langzaam weer terug naar de begin stand. ook weer 3 seconden. de weg ernaartoe ook 3 seconden.
dan doe je dat 15 keer. ( dat heet een rep) repetition) dus hoevaak je een zelfde beweging doet om een set te maken...
dus 15 x is 1 rep. Doe 3 reps met tussen elke rep een pauze van 3 minuten. strek dan je buik door je benen en rug plat op de grond te houden en je armen helemaal boven je hoofd te strekken. ( je voelt je buik dan trekken) herhaal deze reps elke dag. en je zou al na een kleine week resultaat zien. ( het is een erg goede methode) maar voor overtollig vet zul je toch cardio moeten gaan doen.)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Fijn dat je zo'n goede uitleg hebt gekregen en ik ben het ook eens met Enjenj dat het beter is dat je ook cardio training gaat doen, ik neem aan dat hij met overtollig vet,vel bedoeld. Ik had een reden toen ik vroeg hoe oud je bent,helaas ben ik dat ,omdat mijn geheugen niet zo best is,vergeten.
Mocht ik er nog op komen zal ik het je laten weten! Veel succes met trainen en geef jezelf een ferme schouderklop want je mag supertrots zijn op jezelf!!!