Zijn er ook sauna's waar je in zwemkleding binnen mag?

Mijn nichtje wil met me mee...maar niet in haar blootje zegt ze;-)

Toegevoegd na 4 minuten:
En dan graag op zondag...

Toegevoegd na 8 minuten:
En in de buurt van Rotterdam..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik hoop dat ze na die eerste keer de sauna ook in haar blootje aandurft. Want báh, wat vies, naar de sauna in badkleding. Ik kan het me rationeel best voorstellen, veel mensen vinden bloot eng, maar zoals jij ongetwijfeld ook weet: je geniet in je blootje wel veel meer van de sauna. En omdat iedereen bloot is, hoef je je niet te schamen. Ik weet niet precies wat haar probleem met bloot is, maar heb je het idee van de vrouwendag bij de sauna al geopperd?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeg tegen je nichtje dat het daar wel kan, en ze zal er geen problemen mee hebben... Dus maak het veilig vor haar en nodig haar uit om het te laten... Alleen als het kan, en het veilig genoeg is en zeg tegen haar dat niet alleen de kleren uit gaan maar nog iets anders... En wat dat is daar komt zje alleen achter als ze alles uit doet...

Het beste antwoord

Nee ,wij gaan ook regelmatig naar de sauna .Je hebt wel vrouwen avonden in sommige sauna's .Misshien dat je nichtje dat wel prettig vindt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Bij veel sauna's heb je een badkledingdag!
Kijk dus even op het programma van de sauna waar je heengaat.
Vaak is er één dag in de week waarop je gewoon met badkleding naar binnen mag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sanadome in Nijmegen!

http://www.sanadome.nl/thermen/faciliteiten/
14 jaar geleden
Ik denk dat je beter kan navragen bij een sauna in de buurt van je. Want ik denk dat als je bijvoorbeeld in Friesland woont, dat je niet naar Zeeland gaat voor een Badkleding Sauna.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op zondag gaat je niet lukken, dat is een te populaire dag, de sauna zou inkomsten mislopen omdat de fervente saunagangers wegblijven.

Wat wel kan, vlak bij je in de buurt: badkledingdag bij Elysium in Bleiswijk, iedere eerste maandag van de maand. Sowieso een aanrader, deze sauna.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 thnx
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Elysium is een heerlijke sauna!! +
Ik heb altijd m'n badkleding aan en nooit problemen mee gehad. (maar, dan ben ik er wel in een die in een zwembad staat of in een hotel! ;-))