Wie weet er een afgrijselijk cadeau voor in het dobbelspel wat niemand wil hebben? Voor niet meer dan vijf euro.

IVM het dobbelspel wat we binnenkort gaan spelen, (zie mijn eerdere vraag) heb ik een afschuwelijk cadeau nodig als geincadeau (we doen twee leuke en 1 onzin cadeau). Ik zoek nu iets wat echt niemand wil hebben, wie o wie heeft een leuk idee?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
10.1K

Het beste antwoord

ga naar de xenos of de action en koop iets waarvan je niet zeker bent wat het is, of iets wat te lelijk voor woorden is.
Zo heb ik hier bijvoorbeeld porseleinen frietbakjes (ja echt in de vorm van frietbakjes) staan, een pot haarverf van een onbekend merk in een hele lelijke kleur, een roze waaier met veren erop, een beeldje van een beer-kat-hondachtig iets, enzovoort enzovoort.. en dat allemaal "gewonnen"vorig jaar met sinterklaas. Ik pak ze gewoon weer in voor dit jaar..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hele goeie... +1

Andere antwoorden (12)

Hondendrol in een zakje.

Toegevoegd na 18 minuten:
Oke, sorry hoor. Spruitjes dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha, lachen zeg... Is toch geen cadeau? Je moet het wel ergens kunnen kopen....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan verkoop ik hem aan je inclusief btw bon. Ruilen niet toegestaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hihi, +1 voor je humor!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
huh, kan je geen punt geven.... sorry!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
balen, wilde ik ook zeggen,
Maar +1 voor jou;)
Zwarte pantykniekousjes.
Grandmasize onderbroek met bloemetjes.
Set haarspeldjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die van de onderbroek is top!!! +1
Ik weet niet of ze nog bestaan maar het meest nutteloze voorwerp ooit vind ik de eierkopjes knipper. Ze waren destijds te koop bij de Blokker. Verdere onzindingen: van die plastick regenkapjes (uitvouwbaar) voornamelijk gebruikt voor dames met permanentjes, plastick zuignaphaakjes, o ja en bij de xenos, een bananentrommel (in de vorm van een banaan, ik weet niet hoe jullie bananen zijn, maar volgens mij past dat lang niet altijd), een eibakring.

Toegevoegd na 1 uur:
Het bestaat nog steeds: 4.95 ik krijg alleen helaas de foto hier niet ingeplaatst, kijk dan op de link: eiknipper
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha eierkopjes knipper.
Weet je ook nog hoe duur ze waren? haha
+1 voor de humor Jet:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat is inderdaad grappig, ik zal er toch eens een kopen, mijn zoon heeft altijd een banaan mee naar schoon, maar ik vindt het zo'n grappig ding om te zien en voor volwassenen bijna nutteloos leek mij, wel leuk ding voor in de schoen trouwens.
Een bitterkoekje in cellofaanfolie wordt niet geappricieert.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
HIHI, +1
een cdtje wat allang niet meer kan:

bijv:

new kids on the block

smurfenhouse

single van paris hilton

wham

mc hammer

raight said fred - im to s*** for my car (single)

of een foute film:

theo & theo en het tenenkaas impirium

scary movie 3

al deze suggesties zijn hopenlijk voor rond de 5 euro wel bij een plaatboef of andere 2de hands zaak te vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Theo en Thea en het tenenkaasimerium?
Die is hartstikke leuk!
(Waar gaat 't eigenlijk over, The? Over ongewenste intimiteiteeeen?)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, ik weet zeker dat één iemand zeker om die film gaat strijden als ik die koop! Maar dank voor je meedenken!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ik nomineer in de categorie foute cd: het Cocktail Trio!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
theo en thea is te gek, maar zeker ook camp.
Ga eens rondkijken bij een kringloopwinkel.
En dan in de 'snuffelhoek'. Prulletjes dus.
Daar vind je vast nog wel een of ander wanstaltig porseinen beest ofzo voor in de vensterbank...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
HIHI, die is leuk, kan ik die niet van je overnemen? Of staat die niet bij jou thuis? +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
NEEEE! Gadverdamme!
Zomaar van internet geplukt!
Dit soort rommel is VERBODEN in mijn huis!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
arme drommel.
wilde je net een kaartje sturen met 'veel sterkte' erop!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn schoonmoeder zou het een prachtig kado vinden.
Potje wasibi....
Blikje kattenvoer met zalmstukjes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Foto van zijn/haar schoonmoeder is wel een goed idee.
Ik heb daardoor ook eens 5 jaar bij een psycholoog op het bankje gelegen en uitgelegd wat het met mij gedaan heeft.
(rekening kan aardig oplopen, dus op eigen risico)!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van die overduidelijke nep kunstbloemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deurbordjes waar op staat waar je de keuken,wc,badkamer e.d. kunt vinden.
Zo'n onzin in een niet openbare ruimte.

Een opgeblazen ballon,wat moet je daar nou mee ?

Een fanclub item waar niemand in het gezelschap fan van is. ( ajax boxershort b.v.)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij de bart smit kun je bijv. van die slijm in een potje kopen
een tegeltje voor in de w.c
kijk eens in de partyshop daar heb je genoeg dingen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1 paar sokken de vreselijkse kun je voor weinig bij de hema kopen.