Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik aan nep ijsjes komen?

Het is alweer bijna 5 december! Dus ook mijn zoontje heeft een verlanglijstje in zijn schoen gestopt :-). Mijn zoontje wilt later ijscoman worden en vraagt dit jaar om nephoorntjes en nepbolletjes, zodat hij alvast kan gaan oefenen voor later :-).

Wie weet waar ik deze dingen kan krijgen? Of wie heeft er nog leuke cadeautips die met de ijscoman te maken hebben?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
2.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (9)

hoorntjes kun je gewoon kopen in de supermarkt bij het ijsvak. Als je nephoorntjes wilt kun je ze van karton heel simpel zelf maken.voor bolletjes kun je wattenbolletjes gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik geloof dat je die speelgoed ijsjes gewoon bij de speelgoedwinkel kunt krijgen. Intertoys ofzo succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij bol.com, maar ik heb ze ook bij ToysXL gezien volgens mij, hebben ze een leuke ijsjesset. We hebben deze ook gekocht destijds en waren favoriet!

De hoorntjes en ijsbolletjes kunnen met klitteband aan elkaar vastgemaakt worden dus je kunt eindeloos erop/eraf halen en combineren.

Bij bol.com kost de set nu € 6,99 (zie link).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je was me nét voor! Prima (+)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jammer dat ik geen level 2 ben, zeer goede reactie.
Ik heb iets voor je gevonden. Niet heel erg duur.

Met deze speelset kunnen kinderen zelf ijs serveren. In de set zitten 3 ijshoortjes, 2 bakjes en 9 ijsbolletjes zodat je verschillende combinaties kunt maken. Inclusief lepeltje en ijsschep.

Hopelijk zocht je zo iets!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, ik wist dat het er moest zijn want zelf hebben we ze ook :) +
Play Doh heeft een ijsmachine. Zie bron.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Plastic speelgoed voedsel, en ook ijsjes, zijn op dit moment ook bij de zeeman te koop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het toch om te snoepen mag zijn dan kun je met ijshoorntjes van de kruidenier en spekkies of marshmallowls zelf wel nepijsjes of fopijsjes maken.
Succes ermee.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
er is een ijsmaker van een spellenfabrikant en daarmee kunnen jonge kinderen nepijsjes maken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Euroland verkopen ze nep oubliehoorns van plastic. Van een afstandje zien die er bedriegelijk echt uit. Maar er zit een knopje aan en als je daarop drukt dan schiet de "ijsbol" aan een touwtje de lucht in!
(Lees meer...)
Amadea
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding