Waar kan ik aan nep ijsjes komen?

Het is alweer bijna 5 december! Dus ook mijn zoontje heeft een verlanglijstje in zijn schoen gestopt :-). Mijn zoontje wilt later ijscoman worden en vraagt dit jaar om nephoorntjes en nepbolletjes, zodat hij alvast kan gaan oefenen voor later :-).

Wie weet waar ik deze dingen kan krijgen? Of wie heeft er nog leuke cadeautips die met de ijscoman te maken hebben?

Weet jij het antwoord?

/2500

hoorntjes kun je gewoon kopen in de supermarkt bij het ijsvak. Als je nephoorntjes wilt kun je ze van karton heel simpel zelf maken.voor bolletjes kun je wattenbolletjes gebruiken.

Ik geloof dat je die speelgoed ijsjes gewoon bij de speelgoedwinkel kunt krijgen. Intertoys ofzo succes!

Bij bol.com, maar ik heb ze ook bij ToysXL gezien volgens mij, hebben ze een leuke ijsjesset. We hebben deze ook gekocht destijds en waren favoriet! De hoorntjes en ijsbolletjes kunnen met klitteband aan elkaar vastgemaakt worden dus je kunt eindeloos erop/eraf halen en combineren. Bij bol.com kost de set nu € 6,99 (zie link).

Bronnen:
http://www.bol.com/nl/p/speelgoed/voedsel-...

Ik heb iets voor je gevonden. Niet heel erg duur. Met deze speelset kunnen kinderen zelf ijs serveren. In de set zitten 3 ijshoortjes, 2 bakjes en 9 ijsbolletjes zodat je verschillende combinaties kunt maken. Inclusief lepeltje en ijsschep. Hopelijk zocht je zo iets!

Bronnen:
http://www.bol.com/nl/p/speelgoed/voedsel-...

Play Doh heeft een ijsmachine. Zie bron.

Plastic speelgoed voedsel, en ook ijsjes, zijn op dit moment ook bij de zeeman te koop.

Als het toch om te snoepen mag zijn dan kun je met ijshoorntjes van de kruidenier en spekkies of marshmallowls zelf wel nepijsjes of fopijsjes maken. Succes ermee.

er is een ijsmaker van een spellenfabrikant en daarmee kunnen jonge kinderen nepijsjes maken

Bij Euroland verkopen ze nep oubliehoorns van plastic. Van een afstandje zien die er bedriegelijk echt uit. Maar er zit een knopje aan en als je daarop drukt dan schiet de "ijsbol" aan een touwtje de lucht in!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100