bij wat voor winkels kun je abraham feestartikelen kopen?

Ik ben enkel opzoek naar afzetlint en slingers. Maar als ik online wil bestellen ben ik bijna evenveel kwijt aan verzendkosten. Wie weet een landelijke winkel die dit verkoopt of een winkel in omg. Leeuwarden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
1.3K

Het beste antwoord

Een 'feestwinkel' verkoopt dit soort spullen wel. Heb even feestwinkel icm leeuwarden ingetikt in de zoekmachine en krijg dan bijvoorbeeld de winkel Harlekino als resultaat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Meestal hebben ze bij de Blokker, de Marskramer of de Hema wel dat soort dingen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij Bol.com verkopen ze een Abraham-pakket bestaande uit een wensslinger, vlaggenlijn 6 meter, rozet en een gevelvlag (150 x 90 cm) voor € 9,99. Als je 2 van deze pakketten koopt, kom je op € 20,00 uit en dan hoef je geen verzendkosten meer te betalen. Misschien een idee?