hoe kan ik iets aan mijn conditie doen, zonder me te veel in te spannen, en zonder dat te veel mensen me zien?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waar schaam je je voor?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Denksport?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Thuis op een hometrainer!
Kan je je zoveel(of weinig)inspannen als je wilt.
Ik heb zelf zo'n ding op m'n kamer.
Deur dicht,geen mens die je ziet.^_~
Ritsuka
11 jaar geleden
waarom mogen mensen het niet zien? toch hartstikke goed dat je gezond bezig wilt zijn?

Antwoorden (8)

Conditie opbouwen zonder je te veel in te spannen gaat hem niet echt worden. Ga lekker (snel)wandelen of hardlopen of ga fietsen. Maar wie mooi wil zijn moet pijn lijden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga fietsen. Het valt niet op dat je iets aan je conditie aan het doen bent, je kunt het zo zwaar maken als je zelf wilt, en het werkt geweldig. Of laat dagelijks een half uurtje je denkbeeldige hondje uit. Er zijn zat mensen die alleen een stukje gaan lopen.
Hierbij nog een bemoedigend filmpje!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hele mooie video alleen heb ik niet alles begrepen. Wat was de opdracht nou? :P
+ voor je antwoord ;)
Ritsuka
11 jaar geleden
top filmpje. half uur per dag is al een hele goede start.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geweldig filmpje! Sowieso een + voor je antwoord!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zeker een bemoedigend filmpje: +
Loop thuis of in een flat de trap op en af, herhaal dit een paar keer en bouw dat dagelijks op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
koop een wii dan ga je bewegen en spelletjes doen je doet gewoon alle gordijnen dicht niemnd die je ziet
zelf heb ik just dance 1,2,3 aangeschafd zeer leuk hop sport kleren aan en dansen.
wii fit en zumba zelfs met rustige moeilijke spelletjes op de wii fit ben je druk bezig en daar doe je je conditie goed mee. je oefend de CLUKS zeer goed met de wii
11 jaar geleden
Ik weet niet precies jou je dit noemt maar je kunt op een apparaatje fietsbewegingen maken met je voeten onder het tv kijken of computeren b.v.
Of koop een stepper voor 49 euro en ga stepbewegingen maken.
En er zijn springtouwen te krijgen die je kunt inkorten en waar je mee kan touwtje springen dat kan zelfs op zolder of een kamer.

Toegevoegd na 6 minuten:
apparaatje voor die fietsbewegingen noemen ze minifiets.
Het is niet hoger dan een voetenbankje.
11 jaar geleden
fietsen kan heel goed helpen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
savonds gaan hardlopen lijkt mij een goeie optie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eigelijk kan je alles doen waar je fysiek flink moet van wordt. Je zou bijvoorbeeld als een bezetene het huishouden kunnen doen.
Maar eigenlijk moet je proberen je niet teveel aan te trekken van anderen en gewoon lekker sporten. Je moet erg opvallend eruit zien voordat mensen gaan kijken (hoewel je dat zelf vast anders ervaart!)
Doe rusting aan want anders ren je zo je motivatie weg!