hoe moet je een backflip thuis leren?

ik wil freerunnen in de stad maar ik kan geen backflip dus ik zou graag willen weten hoe ik die thuis kan leren

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
1.8K

Het beste antwoord

Freerunnen leer je, net als de profs in een gymzaal waar je elkaar helpt, pas daarna ga je de straat op.

Freerunnen leer je dus niet thuis maar op een club, sluit je daar bij aan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kan het best het eerst op een trampoline proberen of in het zwembad. Daarna kan je op straat verder gaan oefenen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
eerst op een trampoline oefenen als het daarop lukt ik een grote ruimte met veel matten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Min of meer vanuit een radslag (dus schuin) beginnen. Doordat je het "schuin" doet, is je val te controleren en krijg je fealing van de "roltijd" in de lucht. Als je dit steeds rechter gaat doen, zal het vanzelf een keer goed gaan zonder dat je blessures hebt opgelopen ;) Succes.