Ik wil gaan beginnen met Creatine en Eiwitshakes. Krijg je van deze producten (voedingssupplementen) een kleiner geslachtsdeel? (Ja aldus vrienden)

Mijn maat, sport samen met een Poolse vent die veel 'extra's' gebruikt bij het sporten. Volgens hem is zijn geslachtsdeel verkleint door voedingsmiddelen en voornamelijk door Creatine. Het klinkt allemaal misschien stom voor de gene die het antwoord weet, alleen ik wil geen troep in mijn lijf.

11 jaar geleden
in: Sport
13.4K
Ritsuka
11 jaar geleden
informeer jezelf eerst een goed over gezonde voeding, eiwitten etc en wat het met je lichaam doet.
Het belangrijkste is een gezond eetschema, eiwitrijk als je echt spieren wilt opbouwen. Daarnaast een goed trainingsschema, en dan kun je eventueel eiwitshakes erbij gaan gebruiken. Maar wat is je doel? wil je gewoon wat gespierder en strakker worden, ga je echt trainen voor een bodybuilder wedstrijd? In veel gevallen zijn al die extra spullen amper nodig.
Ritsuka
11 jaar geleden
creatine weet ik niks over, maar met een goede eiwitshake is niks mis hoor. Het is gewoon eiwit in poedervorm, met wat vitamines, mineralen en een smaakje.
shellowvis
11 jaar geleden
Oké, ik sport al jaren. Ik heb een boek gekocht (Men's Health) daarin staat het zelfde als jouw antwoord. Dit heb ik gekocht om mezelf te kunnen inlezen welke supplementen ik ga gebruiken. Ik zeg altijd: ''Ik wil erbij lopen als Cristiano Ronaldo en niet Hercules''. Creatine maakt je sterker en bevordert het herstel. Ik wil beide gebruiken ivm tijd en gemakkelijk meenemen. Maar: KAN HET KWAAD? Eiwitten is niet belangrijk gezien de huisvrouwtjes dat ook gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De huisvrouwtjes.....Pardon !! ;-)
Ritsuka
11 jaar geleden
ah, je bent jezelf al aan het informeren, dat is goed.
Of het echt kwaad kan zou ik eerder vragen op een bodybuilder forum. Zoals ik al zei, ik weet niks van creatine en wat het met je lichaam doet. Huisvrouwtjes?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit huisvrouw TJE van 1.83, had net een link gevonden voor je.....maar ja......
shellowvis
11 jaar geleden
Huisvrouwtje...ik lees in verschillende bronnen terug dat eiwitshakes gebruikt worden bij bodybuilders, sporters en the lady's bij het dieeten. JA, daar stond ik van te kijken haha
shellowvis
11 jaar geleden
Ritsuka bedankt voor je info iig!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vrouwen doen alles om af te vallen.
Maar ik zal met mijn hand over mijn huisvrouwtjes hart strijken en je kleine belediging maar, als niet zo bedoelt, lezen.
http://www.mannen-gezondheid.com/creatine-bijwerkingen.html
Ik denk dat deze link wel betrouwbaar is, creatine is een lichaamseigen stof, wat niet betekent dat je het maar onbeperkt kan gebruiken.
Ritsuka
11 jaar geleden
de shakes die vrouwen gebruiken om af te vallen zijn vaak een iets andere samenstelling dan de shakes die sporters gebruiken.
Eiwitshakes om af te vallen worden vaak gebruikt door vrouwen die snel willen afvallen, maar geen kennis hebben wat juiste voeding is en daarom maar grijpen naar een product wat aangeprijst word met een leuke naam erbij, iets als Slimfast of zo.

Antwoorden (4)

Is het niet zo dat de rest groter en gespierder wordt, waardoor de penis kleiner lijkt? Let wel, de penis krimpt ook iets met de jaren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik begreep van veel mensen die sported dat je lid krimpt van steroids.
Wellicht ie dat on the side gebruikt, als het echt zo zichtbaar is?! =P
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Van Creatine zekers niet en van Eiwitshakes ook niet. Wel van die andere troep: steroiden..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo,

Ik zal even het verschil uitleggen tussen Creatine en Eiwitshakes.

Creatine: Creatine is een natuurlijke stof die in het lichaam gevormd wordt in de lever, de nieren en de pancreas uit 3 aminozuren.

Creatine word gebonden in de spiercellen met een fosfaatgroep dat daardoor creatinefosfaat creeërt.
Dit stofje is belangrijk voor de energie productie voor de spieren.

Arginine, Glycine, Methionine.

Aminozuren zijn bouwstenen voor Proteïnen (eiwitten) die weer op hun beurt de belangrijkste bouwstenen zijn in het lichaam.

Aminozuren hebben veel functies in het lichaam onder andere: Hersenfunctie, verwijdering afvalstoffen, transport belangrijke mineralen.

In totaal zijn er 22 aminozuren.

Eiwit shakes zijn een geconcentreerde hoeveelheid eiwitten uit verschillende bronnen en de kwaliteit van de eiwit bepaald weer de opname snelheid van dat type eiwit.

Beide producten hebben in geen enkele manier te maken met de grootte of formaat van het geslachtsdeel.

Gr Gaelwyn