als ik met mijn bene wijt ga zitten en opgawarmen voor de spagaat dan krijg ik last van mijn knie en onderbeen. weet iemand hoe je dat kan voorkomen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

Beste wat je kan doen is rustig beginnen, niet eens volledig wijd met je benen.
Warm rustig op, doe continu strek oefeningen, mocht dit niet werken, lijkt het me verstandig om eens langs een fysiotherapeut te gaan! Die zal dan samen met jou bekijken wat er mis is.

Groetjes.