Ik zoek een goedkope fittness centrum in breda/roosendaal en omstreken?

Iemand ideeen? Ik wil het liefst smiddags of savonds en niet in het weekend.

Toegevoegd na 2 uur:
Van mij hoeft er geen sauna of zwembad bij ook begeleiding is helemaal niet nodig

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
1.2K

Antwoorden (3)

Voor Breda is er een vergelijkingssite online:

"Een goedkope sportschool Breda vind je door de prijzen van de verschillende sportscholen in Breda met elkaar te vergelijken (Vergelijk sportscholen Breda). Natuurlijk is een prijs per maand voor een fitness centrum belangrijk, maar ook de aangeboden fitness apparaten, faciliteiten (sauna) en eventuele begeleiding van een instructeur spelen een belangrijke rol in de opbouw van de prijs. Om je verder te helpen hebben wij alvast gegevens en website van een aantal sportscholen in Breda gezocht. Maak een vergelijking van de sportscholen in Breda en kies dan het fitness centrum, dat het meest voldoet aan je eigen wensen."

http://www.goedkope-sportschool.nl/goedkope-sportscholen-noord-brabant/goedkoopste-sportschool-breda/index.html

Toegevoegd na 29 seconden:
Oh en voor Roosendaal idem:

http://www.goedkope-sportschool.nl/goedkope-sportscholen-noord-brabant/goedkoopste-sportschool-roosendaal/index.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HealthCity zit zowel in Breda en Roosendaal. Ik vind het zelf een geweldig fitnesscentrum.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is een Basic-Fit fitnesscentrum geopend in Roosendaal.
Ik sport ook bij basic-fit,kost maar 16,95 per maand als je het maandelijks laat afschrijven en bij jaarlijks afschrijven 15,95p.m. ze hebben goede moderne apparatuur,geen douches of sauna en geen koffie.wel blikjesautomaat en kleedkamers en tafeltjes om te zitten.kijk maar op hun site,zie je foto's.
veel plezier.

Toegevoegd na 1 minuut:
oja,begeleiding is er niet,maar met vragen kan je wel bij de gastheer/vrouw terecht en er hangen schema's waar je gebruik van kunt maken.