In eerste instantie 2 dagen, dan gaan ze naar Zwitserland, maar ze komen eind mei nog een paar dagen terug.

"Programma Oranje richting EK
ZEIST - Het Nederlands elftal begint maandag 14 mei met de voorbereiding op het EK voetbal in Polen en Oekraïne. Bondscoach Bert van Marwijk traint in Hoenderloo twee dagen met een groep (kandidaat-) internationals uit de Nederlandse en Duitse competitie die al vrij zijn van clubverplichtingen. Een overzicht van het programma van Oranje richting het EK.

14 en 15 mei: trainingsstage in Hoenderloo voor spelers zonder clubverplichtingen.

17 tot en met 26 mei: trainingskamp in Lausanne (Zwitserland), met ongeveer 27 spelers.

22 mei: oefenwedstrijd Bayern München - Nederland (Allianz Arena, München).

26 mei: oefeninterland Nederland - Bulgarije (Amsterdam ArenA, aftrap 20.00 uur).

28 mei tot en met 2 juni: trainingskamp Hoenderloo.

uiterlijk 29 mei: vaststelling definitieve selectie van 20 veldspelers en drie keepers.

30 mei: oefeninterland Nederland - Slowakije (De Kuip, 20.00 uur).

2 juni: oefeninterland Nederland - Noord-Ierland (Amsterdam ArenA, 20.00 uur).

4 juni: vertrek naar basiskamp in Krakau (Polen).

9 juni: eerste EK-groepswedstrijd, Nederland - Denemarken (Metalist Stadion, Charkov, 18.00 uur). "

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/oranje/12077444/__Programma_Oranje_richting_EK__.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

2 dagen: De selectie van Oranje zal op 14 en 15 mei in Hoenderloo trainen met alle spelers die uitkomen in Duitse en Nederlandse competitie en iedereen die al wordt vrijgegeven door hun club.