Hoe werkt dit fitnessapparaat

Hoe werkt deze pump fitnessapparaat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

Je kunt er push-ups op doen. Was een product uit de stal van 'Tell-Sell' en niet veel later ook bij winkels als de Blokker te krijgen.

Je 'traint' er je borstspieren en in mindere mate ook je biceps en onderarmen op. Dus je gaat met je borst op het zadel liggen en je pakt de handsteunen vast en zo duw je jezelf omhoog.

Je kunt kiezen uit twee verschillende sterktes (armen dichtbij, of iets verder uit elkaar), maar het grote probleem is dat het bereik van het apparaat niet groot genoeg is. De beweging die je maakt is maar 'half' in vergelijking met push-ups op de vlakke grond.

Wat ook nog een gevaarlijk punt is, is dat het apparaat op het hoogste punt van de oefening door instabiliteit makkelijk omkiepert, dan sla je met je gezicht op de vloer.

Een groot voordeel van dit 'fitness-apparaat' is -zoals met alles eigenlijk van Tell-sell, dat je het makkelijk onder je bed kunt opruimen.

Toegevoegd na 5 minuten:
Op onderstaande links een forum-topic over de fitness-pump. En de youtube-film is een 'infomercial' met instructies.