Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb vrijdag avond mijn kleine teen gekneusd, kan ik morgen (maandag) weer sporten?

Gisteren was lopen soms nog erg pijnelijk en vandaag gaat lopen meestal zonder pijn. Mijn teen is een beetje dik, rood en een kleine plaats is heel licht blauw. Morgen heb ik gym, kan ik gewoon meedoen of kan ik hem beter helemaal laten genezen ?

Toegevoegd na 49 seconden:
Op bepaalde plaatsen drukken of teeneen beetje naar buiten duwen doet wel pijn.

Toegevoegd na 49 seconden:
Op bepaalde plaatsen drukken of teeneen beetje naar buiten duwen doet wel pijn.

Toegevoegd na 53 seconden:
Op bepaalde plaatsen drukken of teeneen beetje naar buiten duwen doet wel pijn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
6.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik zou het morgen nog even aankijken, maar je kunt in principe wel gymen. Wel zou ik de gymleraar inlichten, en stoppen op het moment dat je er toch te veel hinder van ondervindt. Dan is er altijd kans dat het verergert.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je geen pij hebt kan je gewoon sporten! Miss nog ff stapje terug houden maar in principe kan het gerust
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja als je morgen geen pijn meer hebt maar als het nog veel pijn doet zou ik het niet doen dus kijk nog maar even (neem voor alle zekerheid wel je gymspullen mee)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding