Heb je veel kans om te winnen met een (december)kraslot?

Bijvoorbeeld de december kalender, winkans 1 op 2, maar dat zijn bedragen van €5,- (dat is je lot) of een gratis lot T.W.V €2,-..Dat noemen ze winnen,...Wat zou de winkans op leuke prijzen zijn bijvoorbeeld €500,-? 1 op ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Neen, maak je geen illusies. Hadden verleden jaar in de kerstpakketten ook twee, maar je raadt het al, nul komma nul. Soms denk ik wel eens zitten er wel prijzen in.??!!

Als je geen lot koopt,heb je in ieder geval je eigen geld terug! Maar ja,die hebzucht,speelt ons allemaal parten.

Ik koop er elk jaar 4, 1 voor mezelf en 3 voor anderen. De afgelopen 3 jaar heeft altijd een van ons 'prijs' gehad maar dat was inderdaa nooit meer dan 10 euro geloof ik.

Ha, die ESVW; Het begrip winnen is toch niet aan een bepaald prijzenbedrag gebonden? Ook €5,- is een prijs. En laat een ding duidelijk zijn; er is altijd één grote winnaar; de organisator van het kansspel.

De kans is in ieder geval erg klein. Ik heb om het uit te proberen wel eens 20 krasloten op rij gekocht. Ik had op 1 lot een euro. En een gratis lot.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100