Wat geeft je een adrenaline kick zonder dat het al teveel geld kost?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
1.3K

Antwoorden (4)

Zorg dat anderen jou te pletter laten schrikken! Kost niks en levert op waar jij behoefte aan hebt....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Iets heel extremes doen, Het ligt ook aan jezelf.
De een krijgt een kick van vechten de ander van parachute springen.
Je kan ook gewoon naar een groot zwembad gaan en daar van de hoogste duikplank met een backflip vanaf.
Dat werkt bij mij wel, OF Iets leuks voor je zelf kopen waar je super blij van word ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vissen op snoek als je aasje wordt gepakt als het vlakbij je voeten is dan garandeer ik een adrenalinekick. Kost iets van 120 tot 200 euro, dan kun je wel een paar maanden regelmatig gaan vissen. Koop wel eem beetje redelijke kwaliteit spullen bij een winkelier die zelf veel vist, dan ben je uiteindelijk goedkoper uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Over een brug lopen en dan naar beneden kijken. Dit kost je ook nog eens niks en met mooi weer heb je ook mooi uitzicht.