Saunacabine of bubbelbad waar je alleen met zijn 2e in kunt voor paar uurtjes, omgeving gelderland wie kan mij helpen?

Ik wil met mijn vriend wat leuks doen en we hebben gedacht aan saune of bubbelbad pakken maar wel waar we met zijn 2e zijn en niet met een groep onbekende mensen om ons heen. Wie weet een goede plek?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

Instituut Holtzhuizer in Nijmegen, in de kelder heb je een mooie moderne sauna met stortdouche, stoomcabine, relaxruimte, gewone douche met scrub etc.