Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op vervolg van andere vraag

Zie: http://www.goeievraag.nl/vraag/ouders-judotraining.159893

Ik heb nog een paar vragen. Als hij naar een introles gaat, moet hij dan een judopak hebben ofzo? En is het gebruikelijk en normaal dat ik mee ga met de introles?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
584

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ligt aan judoschool, mijn ma heb een judoclub daar hoeven ze geen pak te hebben bij introles, maar bv een pyama zonder knopen of ritsen en of je mag blijven ligt ook aan de club, bij mijn ma niet want kinderen zijn altijd anders met de ouders erbij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als hij naar een intro les gaat hoeft er niet getraind te worden in een judo pak. gewoon een t-shirtje en trainingsbroek is goed misschien kan hij dan niet alles meedoen maar je gaat toch geen pak aanschaffen voor die ene les. misschien vind hij het wel niet leuk. Met een introles zou je er best bij kunnen blijven de eerste les is uw zoon toch meestal wel onder de indruk en wil hij daar over praten. maar ik zou daarna lekker thuis blijven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beel de club waar hij les gata nemen even, die kunnen het precies vertellen, regels zijn overal anders
(Lees meer...)
anneliez
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding