Welke boeken zijn te vergelijken met die van Jude Deveraux

Ik vond haar boek: een flonkering uit het verleden erg leuk. Daarna heb ik alles gelezen wat de bieb van haar had en ben overgestapt op de boeken van Kathleen Woodiwiss, die vond ik ook aardig (iets minder, minder plot).
Wie kan me nog een aantal boeken/schrijvers noemen die ik dan mogelijk leuk vind

Ik vind deze boeken zelf: beetje romantiek, op een luchtige manier een klein beetje historie en toch wel een aardig plot. Vooral dat laatste moet er wel bij, alleen maar recht toe recht aan zwijmel vind ik toch saai. Ik wil me best verbazen over het verhaal.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Volgens Romanadvies, een website van de Bibliotheek, vind je het dan vast ook leuk om boeken te lezen van: Lindsey, Johanna Garwood, Julie Busbee, Shirlee Lowell, Elizabeth Small, Bertrice Laurens, Stephanie Coulter, Catherine Drake, Shannon James, Eloisa Miller, Linda Lael

Bronnen:
http://romanadvies.bibliotheek.nl

mogelijke schrijvers/sters: sidney sheldon , danielle steel kijk maar op literatuurplein.nl

2 min - 6 maart 2010 - Geüpload door VirtualRaconteur I do not own these characters. This video is to promote the story in the hopes that other will enjoy the book or books as I have. youtube.com - Verwante video's Of 2 min - 6 maart 2010 Geüpload door VirtualRaconteur youtube.com Jude Deveraux's The Velvet Promise (Book 1) 3 min - 6 maart 2010 Geüpload door VirtualRaconteur youtube.com Ik hoop dat je er iets mee kan doen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100