Op welk gps apparaat kan ik een azimut instellen?

Ik zou graag een gps apparaat kopen waarmee ik een zogehete azimut in kan stellen. Het is mij een beetje onduidelijk of dit op wandel gps apparaten zit of niet. Met azimut bedoel ik in dit geval een gradenhoek ten opzichte van het noorden en een afstand. Dus bv. 230 graden over 200 meter. En dat de gps dan aangeeft waar dit dan is, en in welke richting ik moet gaan lopen. Het is niet perse nodig dat deze ook een route aangeeft.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Er zullen meer merken zijn die dit kunnen. maar ik bezit de Dakota 20 van Garmin. hier kan je een markeer punt aan geven, en dit punt een nummer of naam geven.
na een tijd gelopen of fietst te hebben, kan je dit punt weer via een kompas aan laten wijzen compleet met de gradenverdeling. je kan het punt ook via een kaart aanwijzen voor dat je er nog bent geweest.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Smartphone met windows mobile of android. Oziexplorer CE installeren.