Waar kan ik leercrème (leervoedsel,leer verzachter) vinden?

Waar kan ik leercrème vinden om een lederen voetbalschoen mee te onderhouden?? Graag geen webshops , graag winkels waar ik het zelf kan afhalen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (3)

Bij een goede schoenenwinkel en een schoenmaker, die verkopen dit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja, voor zo'n open deur kun je weinig anders antwoorden.....
Denk ook niet dat er nog iets aan toe te voegen is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou Marleen, ik had daar net mijn antwoord gegeven (schoenenwinkel/schoenmaker) en dacht : ik vergeet iets... en dat is dus de paardensportwinkel (antwoord 2) geworden... zo zie je, er is altijd nóg iets wat we vergeten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Achja, natuurlijk. En een goede meubelzaak zal het ook wel hebben.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom geef je niet alsnog een antwoord ?a
Behalve in een schoenenwinkel zoals hierboven vermeld,kun je dit ook kopen bij paardensportwinkels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Hema hebben ze hele goede kwaliteit
Gebruik ik voor mijn golfschoenen, schaatsen en bekleding van mijn auto.

Toegevoegd na 43 seconden:
Ledervet transparant