Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil graag een van deze sporten volgen MMA martial of kickboksen maar ik kan echt niet kiezen kan iemand die er ervaring heeft helpen?

Toegevoegd na 1 minuut:
mixed martial arts

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
3.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het is nogal een verschil wat je noemt..
Kickboxen is echt een bepaalde soort van vechten op zich. MMA is echt een sport die een boel verschillende vechtsporten combineerd ( ik denk persoonlijk dat dat je een completere vechter maakt, van alle markten thuis snap je?) Bij MMA worden stijlen zoals worstelen, judo, kickboksen, muay thai, boksen en jiujitsu. Deze combinatie is bedacht voor het vormen van de meest effectieve vechtsport voor een 'in theorie' vrij gevecht. Het grote verschil met andere vechtsporten is dat veel geoorloofd is, van stoot- en traptechnieken, elleboog- en knietechnieken, tot klem- en wurgtechnieken. Bedenk dus goed of je je wil toeleggen op 1 bepaalde tak (wat niet gek zou zijn als basis om daarna verder te gaan met mma) of dat je gelijk wilt leren veelzijdig te zijn.. Veel plezier ermee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat was als eerst ook mijn gedachte maar veel mensen zeggen dat de trainer die daar les geeft niet echt goed is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
toch bedankt

Andere antwoorden (1)

Heb je er al eens aan gedacht om gewoon een lesje mee te draaien? Veel sportscholen en sportclubs/verenigingen doen dit. Zo kun je zelf kennis maken en bepalen wat je het liefst wil! ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding