Bij welke winkel kan ik allerlei boxaccesoires kopen? ( ZIE EXTRA UITLEG AUB )

Ik heb het over Bokshandschoenen , bokszakken enz. Ik wil graag gewoon een normale sportwinkel zoals Aktiesport , sportpaleis etc ( een winkel dat gewoon in het centrum te vinden is)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals je zelf al zegt, Aktiesport, sportpaleis etc. die je in ieder centrum wel kan vinden.

Antwoorden (2)

Toevallig weet ik dat we hier in het centrum een actie sport hebben waar ze veel accessoires verkopen ik weet niet waar je vandaan komt maar misschien zit er ook in de stad wel een kleinere winkel die er in gespecialiseerd is zoals hier ook het geval is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij bent op zoek naar een winkel voor veel accessoires etc. die ga je bij een sport zaak niet vinden.
Anders zou ik op de site van Perry Sport kijken, misschien heeft bol.com ook het één en ander?

De Rumble store in Utrecht heeft ook een webshop, ik sta zelf er verbaast van hoeveel ze hebben!