in welke winkel in nederland kan je Feelmax Kuusaa schoenen kopen?

graag niet via internet, als ik het bij een winkel moet bestellen en er op moet wachten vind ik niet heel erg(al is op voorraad natuurlijk ideaal.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

Ik heb een beetje voor je gezocht, maar kon geen winkel vinden waar dit in Nederland te koop is; wellicht als je er heel veel moeite voor gaat doen, dat er ergens in bijv. Amsterdam een winkel zit, maar dat zou ik niet doen. Via internet zijn er wel meerdere webshops waar ze te koop zijn, dus vrees dat het op die manier toch het makkelijkst is. Als je het niet zo aandurft, zou je eerst wat meer over de webshops op kunnen zoeken via Google en de betrouwbaarheid kunnen checken. Succes!