wat is het verschil tussen de verschillende nike free modellen?

ik ben opzoek naar hardloopschoenen die zo dicht mogenlijk in de buurt komen van blootsvoets hardlopen en kwam uit bij nike free, maar wat is hiervan het beste model voor een redelijke prijs (85 euro of lager)
zoek hierbij 'één met zo min mogelijk demping en veel flexibiliteit.

of heeft iemand nog een goed alternatief dat goedkoper is maar (bijna) net zo goed werkt.(flexibele zool die achter net zo dik is als voor etc.)

en waar kan ik deze schoenen kopen?(liever niet via internet)
alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1K

Het beste antwoord

Als je echte schoenen wilt die het dichtste bij blootsvoets hardlopen komt dan is er maar 1 echte optie, de Five Finger schoenen.

Wil je toch echt de Nikes dan moet je wat sportwinkels af verwacht ik zo. Ik zie ze wel bij Zalando.nl, maar je had liever geen online winkel.

Toch voeg ik de twee links even bij, omdat ik vermoed dat je bij online bestellen goedkoper uit bent.
Ik heb dames en heren even apart gelinkt.

Bij perrysport, sport2000, intersport en actiesport hebben ze de nike schoenen in ieder geval niet.

En anders is er nog altijd de officiele Nike winkel in Amsterdam:
Nike Factory Store - Amsterdam
Zuidermolenweg 58/60
Amsterdam

Toegevoegd na 2 minuten:
Dat was ik nog even vergeten. Het verschil tuusen de soorten modellen, durf ik je zo niet te geven. En het is ook niet echt te vinden op het net. Ik denk dat ze je daar in de winkel beter mee kunnen helpen.