Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb mijn haar rood geverfd met henna plus, maar kan ik nu gewoon in een zwembad met chloor gaan zwemmen of wordt mijn haar dan groen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je kan gewoon gaan zwemmen blond haar wordt groen als er teveel chloor in t water zit
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Snap de min hierboven niet want hij/zij heeft gelijk, misschien alleen verkeerd uitgelegd. Bij GEBLEEKT haar kan het groen worden.

Het enige waar je last van kan krijgen is dat je een beetje lekt (heb weken geleden rode puntjes geverfd nadat ik had gebleekt, bij het wassen komt er nu nog rood-achtig water vanaf). Oh, en dat de kleur sneller vervaagt, omdat rood heel moeilijk is om bij te houden, maar ook dat ligt aan welke tint je hebt. Hoe lichter hoe moeilijker, zegmaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, groen zal het niet worden, wel kan het roze worden , maar dat zal niet door 1 keer in chloorwater zwemmen gebeuren, dus niet te vaak gaan zwemmen. Of beschermen met een badmuts.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding