Wanneer ben je een marathonloper, na 1 marathon, 2, meer ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (3)

Nou, na een stuk of vier marathons ben je er wel een, mits je er ook voor blijft trainen. Als je er na vier keer mee op houdt, dan ben je er geen een meer.

Toegevoegd na 22 uur:
Ik heb het even bij mijn marathonlopende collega nagevraagd en die zei dat je er 1 per jaar moet lopen. Dan ben je een marathonloper!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je aan het trainen bent voor een marathon, en als je er één hebt gelopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iemand die een marathon loopt. Net zo goed is iemand een voetballer als hij voetbalt... Het aantal wedstrijden e.d heeft hier niets mee te maken!