Waar kan ik het model NIKE SECUTOR of NIKE TOTAL MAGIA hedendaags nog kopen maat (us 9 eu 42,5)?

Ik ben heel lang opzoek naar dit model maar kan het nergens meer vinden hopelijk kan iemand mij hierbij helpen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.2K

Antwoorden (1)

Probeer het eens op marktplaats. Vaak hebben mensen nog schoenen staan die ze al heel lang niet meer dragen.

Voor je Nike Total Magia heb ik in ieder geval onderstaande link gevonden, soccercorner, waar deze schoenen nog gewoon te bestellen zijn. voor $ 89.99 ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb al op marktplaats gekeken en die ene link is dood =( toch bedankt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee hoor, gast, bij mij werkt die link gewoon, probeer het nog maar eens, desnoods met een andere provider.