Waar koop ik een balletjespistool Op

Ik wil graag weten waar je er kan kopen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1K

Het beste antwoord

Bij de Bart Smit.
Alleen de balletjespistolen op veerkracht zijn legaal.
Overigens is deze vraag al eens gesteld: http://www.goeievraag.nl/vraag/dichstbijzijnde-winkel-airsoft-gun-kopen.141328
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb je ook een link want ik heb het opgezocht maar vond geen bb

Andere antwoorden (1)

In de bron vind je een link waar je ze zou kunnen kopen. In speelgoedwinkels heb ik ze eigenlijk nooit gezien. Ook hebben ze deze vaak op kermissen maar daar moet je ze winnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel een beetje link, je kan makkelijk aangehouden worden als je zoiets besteld. Want ze controleren echt alles, ze hadden zelfs mijn sd kaart gecontroleerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt.ik was ook niet van plan om uit america te bestellen.wou gewoon een nl site vinden