Waarom heeft Domino Day "Builder Challenges"?

Het is alleen maar moeilijker. En Japan doet dat ook niet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat snap ik ook niet. Daar is het toch ook al een keer op fout gegaan? Je zou denken dat ze daar wel van geleerd hadden en dit nooit meer zouden doen en dan wat anders zouden bedenken voor de extra spanning.

Antwoorden (5)

Nederland wil altijd "het beste jongetje van de klas zijn"...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
juist ja... +1
Waar kan Nederland groot in zijn? precies in Domino Day Builder Challenges... Anders kijkt er trouwens toch geen hond meer naar die onzin...

Dus het antwoord is: Dan kunnen ze laten zien, die Nederlanders dat ze toch ergens goed in zijn en wereldleider ergens van...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook Juist...+1
Nederland verbeterd al jaren zijn eigen domino record, dus ze moeten er wel iets anders bij doen willen ze het nog een beetje 'spannend' houden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze kunnen gewoon 1 groot vlak maken van 10 miljoen stenen en dat record even binnentikken. Maar dat is saai.
De challenges zijn gewoon een extra uitdaging, en een toevoeging voor de spanning.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
om mensen te trekken om te kijken!