werkt de betterbelly echt?

via de sportschool een kortingsactie. 1 tot 2 kledibgmaten in 4 weken.. iemand ervaring?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

Bullshit, zoals gewoonlijk bij afslankproducten, of ze nu eetbaar zijn, draagbaar of slikbaar.
Voor zover het al iets doet (het verhaal zou zijn dat je door de warmte meer zou zweten en DUS meer verbranden) , bereik je dat effect ook met wat goedkoop huishoudfolie om je lijf gewikkeld. Maar het voornaamste wat je op die manier verliest is (meer) vocht, en dat vul je in no time weer aan. Vetcellen smelten niet op die manier in je lichaam (in de koekenpan is iets anders, maar dan praat je over temperaturen ver, ver boven de 55 graden) en verbranden doen ze al helemaal niet.

Lekker je geld in je zak houden en flink sporten, dan kun je in 4 weken -mits je zwaar genoeg bent om te beginnen zeker 2 kledingmaten afvallen. Met of zonder zweetpakje. (En geloof me, iets luchtigs dat ademt sport beduidend lekkerder. Hou je ook langer vol).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb het zelf uitgeprobeerd samen met mijn dochter...werkt dus niet...het enige is iets gewichtsverlies, maar dat krijg je als je 3x per week moet sporten met dat ding om....hou je geld in je zak zou ik zeggen....