Welke topsportevenementen zijn er in Twente?

ik moet voor school (Twenteproject) een vragenlijst over topsport invullen. Kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (3)

Bijvoorbeeld de onderstaande evenementen.

ENSCHEDE MARATHON 22 april 2012
FBK-GAMES HENGELO 27 mei 2012
TRIATHLON HOLTEN 6 - 7 juli 2012
CSI TWENTE 12 - 15 juli 2012
MILITARY BOEKELO - ENSCHEDE11 - 14 oktober 2012
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
FC Twente en Heracles, Profronde van Almelo, White Diamonds Toernooi, Marathon van Enschede. Zie ook http://www.topsportintwente.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Batavierenrace, alhoewel dat misschien niet echt topsport is, maar meer breedte en/of studentensport is.