Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik +/- 5 Flik-flaks achter elkaar maak wordt ik helemaal duizelig, is er iets wat ik kan doen dat ik dit gevoel niet/minder heb?

Ik sta vervolgens stil en zie overal sterretjes, als ik vervolgens begin te lopen lijk ik wel zwaar bezopen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
573

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het is duidelijk dat je lichaam dat niet prettig vindt. Probeer het eens voorzichtig op te bouwen. Kijk eerst eens met één flik-flak en daarna even uitrusten en dan weer eentje. Als dat goed gaat dan probeer je het met 2 achter elkaar en daarna weer uitrusten en dan weer 2. Zo kan je het langzaam opbouwen. Misschien kan je er wel 5 achter elkaar doen als je daar voor er niet ook al vijf gedaan hebt. Overdrijf het niet. Is er trouwens iemand bij als jij aan het trainen bent? Dan kan die persoon je misschien even opvangen, voordat je weer gaat lopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

dat is ook wel logisch als je zo door elkaar gedraaid word. Misschien kun je proberen iets meer, maar wel minstens een uur van te voren, Iets meer te eten. en goed drinken, dat is ook belangrijk. Verder kun je er denk ik niet veel tegen doen, dit is gewoon hoe jou lichaam op die bewegingen reageert. Het is net als een achtbaan de een vind het leuk en heeft nergens last van, terwijl de andere een vuilnisbak vol kotst (bij wijze van).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding