Is het mogelijk om een groot fototoestel mee te nemen naar PSV?

Vanavond ga ik voor het eerst naar een voetbalwedstrijd in een stadion. PSV tegen ADO Den Haag. Aangezien ik dit erg interessant vind, wil ik er mooie foto's van maken. Maar mag je eigenlijk wel een camera meenemen naar een wedstrijd?

Met groot bedoel ik: een spiegelreflex camera, met lenzen en flitser.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
2.1K

Het beste antwoord

Waarom niet? Het is geen wapen toch?
Als jij foto's wilt maken van dat uitje, zou ik geen bezwaar kunnen bedenken.

Leuke avond vanavond!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb hem gisteren meegenomen en inderdaad, ik mocht zo naar binnen. Wel even alles controleren (met name de grootte van de camera), maar de controleur wist denk ik niet dat een grote camera niet automatisch wil zeggen: beter. Ik heb in ieder geval mooie foto's! Voor de geïnteresseerden: vanaf een uur of 5 te zien op www.flickr.com/photos/bartdingen

Andere antwoorden (3)

Ja dat mag is geen probleem
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik neem aan van wel, waarom zal dat niet mogen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een kennis van mij kwam niet naar binnen, tenzij hij een kaart met PERS erop had. Maar ik weet niet of dit altijd zo is.